/* Adsense */ /*Slut Adsense */ Cargo vans blog - Skåpbilsbloggen: Citroen Berlingo & Citroen C3 Picasso pris / price 2012

lördag 14 april 2012

Citroen Berlingo & Citroen C3 Picasso pris / price 2012

Ibland kan det vara intressant att se annonser för en bil man är intresserad av. Därför har jag tagit ett foto av en annons i Västerås Tidning av transportbilar. Det gäller bilarna Citroen Berlingo och Citroën C3 Picasso 2012.

Citroën Berlingo HDi 75 med automat 2012 pris fr: 108 900 kronor (inkl. värdecheck) exkl. moms.

Miljöbil Citroen C3 Picasso, sänkt pris nu 139 900 kr. (skattefri enligt annonsen och förbrukning endast 0,42l/mil). Det priset tror jag är inkl. moms.

Kolla själv:

Citroën Berlingo HDi 75 med automat 2012 pris, C3 Picasso
Citroën Berlingo HDi 75 med automat och C3 Picasso


OBS, jag har inte erhållit någon ersättning för att skriva detta. Jag gör det bara för jag tycker själv det är intressant att se vad bilar kostat en gång i tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar